piątek, 19 września 2014

jest radość!!


Galopem pędzę podzielić się z Wami moją radością nieokiełznaną :) otóż zostałam poproszona o przygotowanie od strony kulinarnej imprezy urodzinowej na około 30 osób :)WOW!!
Siedem potraw :), siedem moich propozycji przyjętych bez zająknięcia, pełne zaufanie...
Oczywiście wszystko będzie własnej produkcji :) ło matko jak ja się cieszę - czy tą euforię da się wyczytać z tego co piszę?! gdybyście widzieli teraz moją uśmiechniętą od ucha do ucha mordkę?!! to wiedzielibyście o czym mówię!! hihihihihi!! do dzieła!
Dam z siebie WSZYSTKO...... :)
JUPIIIIIII! :)

4 komentarze:

  1. Cudnie Kochana:)!!!Powodzenia!!!!!!Goście będą zachwyceni!!!!!!!!!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję <3 przyda się trzymanie kciuków....

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu idziesz jak burza. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzesiu dziękuję za miłe słowa - cieszę się wszystkim co wydarza się wokół tego bloga - a największą nagroda jest to, że ktoś ma ochotę mnie czytać... :)

    OdpowiedzUsuń