czwartek, 23 października 2014

chwile

Są takie chwile, kiedy nie dość, że łezka kręci się w oku i to nie tylko jedna...kiedy brakuje słów albo zapiera dech w piersiach..mam tak dość często i cieszę się każdą z nich..takie momenty kiedy słyszę od Dorosłego Prawie Syna 'nie wszyscy mają taką mamę jak ja'; kiedy w środku nocy budzi mnie Bąblowy głosik 'mamo chodź do Tena (Bruno mówi na siebie Ten;) ) Ten potrzebuje pomocy'; kiedy czuję, że cały przepotężny wysiłek Maćka jest z myślą o NAS; kiedy Przyjaciółka nazywa mnie Siostrą; kiedy myśląc, że już nie dam rady czuję nagle, że obok są Oni- nasi cudowni Przyjaciele; kiedy Mama po raz tysięczny bez mrugnięcia okiem staje w drzwiach o świcie gotowa pomagać przy Brunie; kiedy czuję, że Z czyta w moich myślach; kiedy gotuję i piekę i ktoś poprosi o dokładkę albo o przepis; kiedy Bruno podbiega ni stąd ni zowąd i tuląc się szepcze'bardzo ciebie kocham mamo'; kiedy mąż mój pamięta o mnie i moich potrzebach; kiedy spełnia moje marzenia; kiedy przełamuję strach i wstyd i okazuje się, że było warto...
uśmiecham się do Ciebie - Świecie dziś - bo dostaję każdego dnia tak wiele....

1 komentarz: