poniedziałek, 6 października 2014

wegeMARCEPAN - kolejna wege uczta ;)

Kochani, ależ jestem podekscytowana - kolejny raz się udało :) - zrobiłam WEGEMARCEPAN - sama samiusieńka :) i pokochaliśmy go od pierwszej okruszynki...jest słodziutki i migdałowy (jak to marcepan!), nie rozpada się więc można go kroić na plasterki...JUHUUUUU! Skusicie się?

Potrzebujemy:
250 g migdałów
50 g cukru pudru
50 g miodu płynnego
1 szczypta soli

Jeśli dostaniecie mielone migdały to właśnie z nich najlepiej będzie skorzystać. Jeśli nie bawimy się w mielenie....Dodajemy sól, cukier i miodzik. Mielimy dalej lub ugniatamy. Ugniatałam go chwil parę a później mocno zawinęłam w folię spożywczą, żeby jeszcze mocniej go ugnieść i ukształtować gładziutko. Wkładamy do lodówki. Wyszło cudnie :) Nie jest taki jak kupny - bialutki, ale nie chodziło wcale o to by był! Jest wprost idealny! Jeśli obierzecie migdały ze skórek przed mieleniem będzie bielszy, ale ja jestem leniuchem strasznym ;)

Polewa:
1 łyżka masła klarowanego
3 łyżki kakao gorzkiego
1 łyżka miodu

Polewamy marcepan polewą i JUŻ!!! :) goootoooweeee!
Moje małe słodziutkie cudeńko! ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz