wtorek, 14 października 2014

KOŃ Z KOPYTKAMI rusza z cateringiem :)

Kochani, pamiętacie jak pisałam o wielkiej radości jaka mnie spotkała - przygotowanie imprezy na 30 osób? W dwa tygodnie później stoję przed kolejnym bardzo podobnym wyzwaniem... ale po kolei:)
Catering na tamtą imprezę udał się cudownie - jestem z siebie bardzo dumna, bo ogarnęłam wszystko sama - WSZYSTKO udało się tak jak chciałam i ja i zamawiająca!!! Jupiiii! Dzięki temu mam kolejne zamówienie :) ALE RADOŚĆ!! 
Dlatego ogłaszam wszem i wobec - KOŃ Z KOPYTKAMI rusza z cateringiem :)
Jeśli macie ochotę i potrzebę chętnie przygotuję dla Was imprezę lub upiekę ciasto, przygotuję mięso lub przystawki, całość lub pojedyncze potrawy. Zrobię zakupy, przygotuję świeżutkie, nawet jeszcze ciepłe i dowiozę do domu. Przygotuję do podania i cichaczem się ulotnię :)
Polecam się! Na pewno będzie taniej niż w knajpie i wygodniej niż samemu....a ja włożę w każdą potrawę całe moje serce!!!! 
co Wy na to? ;)

1 komentarz:

  1. Kochana, cudnie! GRATULUJĘ Ci i cieszę się nie tylko z Twojej radości, ale radości tych wszystkich, których uszczęśliwi Twoja pyszna kuchnia, w której gotujesz (z) sercem : ) <3

    OdpowiedzUsuń